11 lutego 2014

Batman and our relationship

Blog ten powstał z szeroko pojętej miłości do świata, pięknych rzeczy, pysznego jedzenia i wspaniałych miejsc, nie tylko tych dzikich i nieodkrytych, ale również tych ekstremalnie zurbanizowanych.

O czym będzie? Głównie o tym, co zrobić, aby być Batmanem swojego małego świata, ale również o tym jak odkrywać piękno i czerpać z tego radość.


Kim jestem Ja? Urodziłam się w czasie, gdy jedzenie było na kartki, a każde dziecko wbrew własnej woli wcinało tran :) a mimo to było najszczęśliwsze pod słońcem.
  
film: "Nie lubię poniedziałku", zdjęcie: www.fototeka.fn.org.pl

Po wielu latach, gdy minął okres, w którym pragnęłam zostać kosmonautą, ostatecznie wybrałam zawód architekta. Prawdopodobnie powinnam od tego zacząć, ponieważ bliżej mi do określenia architekt niż człowiek. Dlaczego? Nie widziałam siebie jako księgowej, lekarza, czy nauczyciela – mimo że darzę te zawody wielkim szacunkiem – po prostu całe życie wszystko paliło mi się w rękach i postanowiłam dać temu upust :) nie wspominając o tym że od literki „A” zaczyna się każdy poradnik maturzysty.

I oto jestem JA, kilka lat pracy zawodowej sprawiło, że chciałabym dzielić się z innymi moim postrzeganiem piękna – niektórzy pewnie nazwą to obciachem :) ale dla mnie najważniejsze jest być sobą i jeśli masz ochotę być księżniczką w tiulowej halce w wieku 40lat … świat stoi przed Tobą otworem :)

Kim jest Batman? Batman jest zawsze obok, jesteśmy w formalnym związku już niemalże rok :) Batman jest moją oazą spokoju, słodką równowagą :)


Miejmy więc nadzieję, że Batman będzie dbał o moją powściągliwość :) i łagodził skróty myślowe mojego ego :)
Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz